Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново за максимални скорости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отново за максимални скорости

    Пффф аз моята от 1 година от как съм я купил на ден поне по 2, 3 пъти я вкарвам в червеното. Онзи ден на магаситралата за Варна малко след 240 ми заби огриничител на 7600. И нищо и няма.

    Алфата трябва да с глези. Хубав бензин, хубав чип, хубави масла и няма да има грижи.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Пффф аз моята от 1 година от как съм я купил на ден поне по 2, 3 пъти я вкарвам в червеното. Онзи ден на магаситралата за Варна малко след 240 ми заби огриничител на 7600. И нищо и няма.

    Алфата трябва да с глези. Хубав бензин, хубав чип, хубави масла и няма да има грижи.
    7600min-1 отговаря на 264,1км на 5скорост (V-0.946 а главно предаване 3,563, размер на гуми няма да пиша щото това няма значение)
    на IV скорост са 216,2km/h
    Гледам че колата ти е като мойта така че сметките са верни!

    не си бил с малко над 240 а на 264,1км/h
    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
      7600min-1 отговаря на 264,1км на 5скорост (V-0.946 а главно предаване 3,563, размер на гуми няма да пиша щото това няма значение)
      на IV скорост са 216,2km/h
      Гледам че колата ти е като мойта така че сметките са верни!

      не си бил с малко над 240 а на 264,1км/h
      скоростомера показваше нещо от сорта на 245. гпс-а не видях какво показваше (нямах време да гледам много много). Може да не съм ударил прекъсвач в такъв случай а нещо друго да е станало. Усетих да прилашка нещо (хм.. може от пътната настилка да е било) върнах газта и тогава видях, че съм бил на над 7000 защото оборотомера в момента в който видях беше на 7000. Иначе ограничителя е на 7680.

      Абе скоро ше пътувам за Варна. На магистрала ще има пвече време да гледам. Тогава ще тествам пак.
      Last edited by oem; d.m.y г., 23:59.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
        7600min-1 отговаря на 264,1км на 5скорост (V-0.946 а главно предаване 3,563, размер на гуми няма да пиша щото това няма значение)
        на IV скорост са 216,2km/h
        Гледам че колата ти е като мойта така че сметките са верни!

        не си бил с малко над 240 а на 264,1км/h
        Викаш няма значение размера на гумите за скоростта?
        Тва физика в училище явно вече не се учи
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          Как ги вдигате тези скорости,един приятел има АУДИ RS4 и с пълен кит на мотора,нови турбини и нова електроника и монтирани и настройвани от Илия Царски,и 486 к.с. на динотест,на магистрала Тракия между Пазарджик и Чирпан вдигна 296 км/ч,в колата бяхме той и аз.И от 250 км/ч до 296 км/ч му трябваха около 10 км отсечка .
          TIPO 2.0 91g.
          PUNTO 1.2 04 g.
          156 1.8 TS 00g

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от tipo1960 Покажи съобщение
            Как ги вдигате тези скорости,един приятел има АУДИ RS4 и с пълен кит на мотора,нови турбини и нова електроника и монтирани и настройвани от Илия Царски,и 486 к.с. на динотест,на магистрала Тракия между Пазарджик и Чирпан вдигна 296 км/ч,в колата бяхме той и аз.И от 250 км/ч до 296 км/ч му трябваха около 10 км отсечка .
            Ми не знам. След Омуртаг нататък има доста тълга права с немалък наклон на долу и гора от страни. И там преди правата има лек завой и аз идвам от друга пак дълга права със около 150. И след завоя натиснах до долу и не знам за колко време ама достатъчно път имаше. До 200 стигнах много бързо и после до 240 също не много време ми беше необходимо и малко след 240 мисля удари ограничител и аз върнах газта, а и наближаваше завой вече, а съм с обикновените дискове и по принцип гледам да спирам доста от рано, че моята не спира баш като тези с вентилираните.

            Не знам но и друг път ми е правило впечетление, че бързо ги двига до 200. Даже ми се струва, че по бързо достига от 150 до 200 от колкото от 100 до 150 да речем. Не знам зашо ама поне такова усешане ми е създала тая кола. Иначе до 130 съм гледал GPS-а и скоростомера показват еднакво. По на горе не съм гледал, че той ГПС-а ми е на телефона и цифричките са малки и току виж ако се загледам съм отишал в ряката

            Абе във вбокса има едно клипче на 156 1.8 дето ускорява до 240. Долу горе като го гледах него за толкова ускорявам и аз. Мисля, че е напълно нормално за тази кола. Имам чип, с хубав бензин я карам, спортен филтър. Мисля оказват влияние и тези неща... не знам.

            И въпреки, че карах с 200 един CL ме изрревари все едно бях спрял точно на тази права.
            Last edited by oem; d.m.y г., 00:43.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              пичове я сметнете колко конски сили отиват само за да се преодолява въздушното съпротивление при 240 пък после вдигайте и 300 с алфите

              А ако ви мързи да сметнете или не знаете как:
              145-155 коня отиват при 156 в зависимост от гъстотата на въздуха при 240 км/ч
              и то само за въздуха

              а има още неща за преодоляване за достигане на дадена скорост
              Last edited by търтей; d.m.y г., 01:15.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                пичове я сметнете колко конски сили отиват само за да се преодолява въздушното съпротивление при 240 пък после вдигайте и 300 с алфите

                А ако ви мързи да сметнете или не знаете как:
                145-155 коня отиват при 156 в зависимост от гъстотата на въздуха при 240 км/ч
                и то само за въздуха

                а има още неща за преодоляване за достигане на дадена скорост
                Аз за пръв път си пробвах колата колко може. Пак казвам може да не съм ударил прекъсвач, а нещо друго да е станало. Не знам. Нямам и спомен баш какво се случи. При таква скорост аз поне не мога да мисля за друго, камо ли да снимам с нещо да речем или да гледам ГПС. Просто погледнах скоростомера беше 1, 2 мм. след 240 и се уплаших. После километри след това ми туптеше сърцето зверски и ми трепереха краката. Не съм привърженик на високите скорости и признавам, че м е страх ама мноооого при скорот над 170 км. Абе почне лид да се свива пътя ми се разтреперват мартинките. Жената и тя както ми говореше нещо и изведнъж се умълча
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Абе батко просто би бил доста далече от 240
                  И изобщо напоследък пак нещо много спецове почнаха да пишат глупости и пишкомерене

                  Което поне в този раздел няма да бъде допускано
                  Last edited by търтей; d.m.y г., 10:05.
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    Абе батко просто би бил доста далече от 240
                    И изобщо напоследък пак нещо много спецове почнаха да пишат глупости и пишкомерене

                    Което поне в този раздел няма да бъду допускано
                    Това за мен ли се отнасяше?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      Викаш няма значение размера на гумите за скоростта?
                      Тва физика в училище явно вече не се учи

                      ABS от къде взима сигнал за скороста, който подава към скоростомера - от външния диаметър на гумите или при вала на главината. Поне при мойта кола е при вала. Ако при колите които вие знаете е от външния диаметър на гумите може и да сте прав. Ако засичате скороста с външно устройство, тогава имат значение цолажа и параметрите на гумите.
                      Колегата ОЕМ обаче не е писал за външно засичане, така че говорим за километраж.

                      А и по мое време се учеше физика - и в основното училище, и в техникума, а после и във ВМЕИ.
                      Не знам след това, Вие като сте учили, дали не са се променили физичните закони.
                      Last edited by n_netov; d.m.y г., 00:07. Основание: .
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                        ABS от къде взима сигнал за скороста, който подава към скоростомера - от външния диаметър на гумите или при вала на главината. Поне при мойта кола е при вала. Ако при колите които вие знаете е от външния диаметър на гумите може и да сте прав. Ако засичате скороста с външно устройство, тогава имат значение цолажа и параметрите на гумите.
                        Колегата ОЕМ обаче не е писал за външно засичане така, че говорим за километраж.

                        А и по мое време се учеше физика - и в основното училище, и в техникума, а после и във ВМЕИ.
                        Не знам след това, Вие като сте учили, дали не са се променили физичните закони.
                        Ама колега помислете пак дали няма значение размера на гумата. Да речем, че на километража показва 100 км/ч с по- голям от стандартния диаметър на гумата скороста на автомобила ще бъде по-ниска и обраното.

                        Абс датчика е на гривната на главината. Там диаметъра е по-малък от на гумата. Помислете каква ъглова скорост е необходима за да направи един оборот при диаметър на гумата и каква при 1 оборот с диамтъра на гривната където е датчика. В програмата която изчислява скоростта е записана формула в която едно от исвестните е фабричен диемтър на гумата. Когато реално този диаметър не е какъвто трябва то резултата е различен от реалното.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 15:33.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Няма такова нещо! Диаметърът на гумата има значение само при външно отчитане (с GPS или радар) на скоростта. Скоростомера на таблото мери обороти на колелата умножени по радиуса им (каталожният), за да получи линейна скорост. Дали си с по-малки или по-големи гуми (по-малък или по-голям реален радиус), това няма как да го разбере скоростомера - затова е зададен като константна величина каталожният. Той единствено разбира от обороти, а те са едни и същи и с малки и големи гуми.

                          EDIT: Прост пример - да речем на 3000 оборота се джижиш със 100км/ч по скоростомер. Радарът на полизая ще ти засече 100км примерно. Ако сложиш по-малки гуми, скоростомера при 3000 оборота, пак ще ти очете 100 км/ч, само че радара на ченгето ще показва по-малко (зависи с колко са по-малки гумите) от 100км/ч.
                          Разбра ли го сега? Говорим от две различни гледни теочки - от тази на скоростомерра и тази на външно засичане
                          Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 15:28.
                          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                          Alfa Romeo 156, 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                            Няма такова нещо! Диаметърът на гумата има значение само при външно отчитане (с GPS или радар) на скоростта. Скоростомера на таблото мери обороти на колелата умножени по радиуса им (каталожният), за да получи линейна скорост. Дали си с по-малки или по-големи гуми (по-малък или по-голям реален радиус), това няма как да го разбере скоростомера - затова е зададен като константна величина каталожният. Той единствено разбира от обороти, а те са едни и същи и с малки и големи гуми .
                            Да, но реалната скорост на автомобила колега може да бъде различна. Прав ли съм? То я ясно, че какъвто и да е радиуса оборотите на гумата и на главината изминати за единица време са едни и същи, но ъгловата скорост им е различна респективно и скоростта на автомобила. И така ако замерим скороста с ГПС може да бъде различна от тази на километража.

                            Преди седмица мерихме на един пич алфата който е с гуми 225/50/17. По километраж даде 4 км разлика сравнено с ГПС-а.

                            Ако не съм прав значи не съм внимавал в час по физика едно време.

                            ЕДИТ:

                            EDIT: Прост пример - да речем на 3000 оборота се джижиш със 100км/ч по скоростомер. Радарът на полизая ще ти засече 100км примерно. Ако сложиш по-малки гуми, скоростомера при 3000 оборота, пак ще ти очете 100 км/ч, само че радара на ченгето ще показва по-малко (зависи с колко са по-малки гумите) от 100км/ч.
                            Разбра ли го сега? Говорим от две различни гледни теочки - от тази на скоростомерра и тази на външно засичане
                            Колега май говорим за едно и също нещо. Аз не споря за оборотомера и скоростомера, че ще се разминават. Споря за това, че с различни гуми реалната скорост може да бъде различна от показанията на скоростомера.

                            С моя чпвек мерихме неговата алфа защото той ми твърди, че му гори 11 градско. В един град сме, моята гори 13 - 14. И викам бе човек няма как да стане. А той реално километража му отчита по висока скорост от реалните и на дислея му излиза, че е минал много повече километри на края. Той минава почти 500 километра с 60 литра резервоар. Ми аз не мога да ги мина толкова и за тва засякохме. 4 км е разликата м/у скоростомера и ГПС-а до 100 км/ч.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 15:42.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                              А и по мое време се учеше физика - и в основното училище, и в техникума, а после и във ВМЕИ.
                              Не знам след това, Вие като сте учили, дали не са се променили физичните закони.

                              Пръво - така като гледам тая възраст 14 какво вемие какви пет лева

                              Второ - това което показва скоростомера и реалната скорост никога не съвпадат, а за реалната скорост диаметърът на гумите има огромно значение
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X